3 Kasım 2014 Pazartesi

çok konuşulan çok beğenilen begonya şalımızın açıklaması

Değerli takipcilerim bir süredir sizleri ihmal ettim ve artık bunu telafi etme kararı aldım,www.hobievimiz.com forumuyla yıllardır karşınızdayız,http://www.hobievimiz.com/index.php merak edenler ve hiç duymadım diyenler için,hanlar toplandık örüyoruz bizim için ne rusca ne ingilizce sorun değil herşeyi açıklar öreriz ama hi,çbirşey online örmenin yerini tutamaz,gırgır şamata yaparak ördüklerimizi resimlemek harika.Hebirde facede grubumuz var kapalı grup gelmek isteyen tüm hobiever hanım rkadaşlarımıza açıktır istek gönderin açalım.Takipte kalın emi arkadaşlarım.İşte Begonya şalımızın açıklaması olurda takılırsanız  linke tıklayıp foruma yada face gruba gelin arkdaşlarım blogdan yetişemeyebilirim.https://www.facebook.com/ulusoydantel
benim face sayfam ve grubumuz istek için,

https://www.facebook.com/groups/hobievimiz/








kesme yani ilmekleri kapatma işleminde bildğimiz kalasik tığ ile zincir çekerek yada videodaki gibi kesebilirsiniz,püfü kenarları düz gün olsun gerilmesin istiyrsanız daha kalın şişle kesme işlemeni uygulayın

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Videodaki gibi kesebilirsiniz demissiniz. Ben ariykrum ama bulamadim .videosu nerde. Ben bulamadim. Bu Şali çok begeniuorum. Çok da örmek uygulamak istiyorum ama. Ara ara yok hic bir yerde. Bana yardim edebilecek misiniz lutfen

Hobievimiz dedi ki...

canım hoşgeldin üye olmdan bunu bu linkten izleyebilir ve inceleyebilirsiniz.
http://www.hobievimiz.com/salbaktus-etkinlikleri/1004710048symfonie-sal-ve-begonyabegonvil-1004810047sal-etkinliklerimiz-t4821.0.html

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzeller emeğinize sağlık.ben hobi evimize üyeyim.bloğunuzu beğeniyorum

lidia dedi ki...

Hola me gusta mucho ,el chal ,por traduccion ,me cuesta sacarlo ,,aqui e encontrado el tutorial de la parte superior gracias desde el sur del mundo

Rzy ksr dedi ki...

Ellerinize sağlık sayenizde tamaliyorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe