11 Kasım 2016 Cuma

Seksörlük mesleği

Seksörlük yani eşey ayrımcısı,tavuk ve tüm kanatlılarda dişi erkek ayrımı yapabilen kişilere denir.Kanattan ve geriden bakılarak cinsiyet ayrımı yapılır,Türkiye'de çok azmış gibi gösterilsede hiç de anımsanmayacak sayıda seksör mevcut gerisinden lamba altında bakabilen,ki bunlardan biride benim.
Gece kaçlara kadar ingilizce anlatımlı bir kitabı okuyupta hiç bişi öğrenemediğimi unutmadım,internet üstünde ne video nede çok net resim var bu konuyla ilgili millet öğrenmesin diye.
Ama şu bir geçek tamamen yetenek işi,bir kere seri olmalısnız hızlı alıp,hızlı bakıp,hızlı karar vermeli ve atmalısnız çünkü saatte 1000-1200 arası civcive bakıyorsunuz ve %2 hata en fazla bu hıza.

Sadece Boluda 3,Balıkesir 5-6 nın üstünde ve Sakaryada 5 tane biz varız bilinen bunlar sadece bizim bildiklerimiz,daha ilmediklerimiz isimlerini duyduklarımız da var.

































4 yorum:

şükran dedi ki...

kız bacım ilk kez senden duydum bunu da :) kolay gelsin ne diyim

şükran dedi ki...

bacım ilk kez duydum böyle bir mesleği :) kolay gelsin ne deyim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba ben dursun Cokyasar seksor olmak icin ne yapmam gerekir

Unknown dedi ki...

Merhaba ben dursun Cokyasar seksor olmak icin ne yapmam gerekir

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe