11 Şubat 2016 Perşembe

allı pullu gelin bebeğim

Takipcilerim çok ihmal ettim blogumu gündüzleri iş akşamları kurs olunca saçma sapan bir düzenim oldu ama sonuçtan mutluyum.
Bu gün biten sipariş gelin yola çıktı bile tam TR gelini olsun istedim altınlı:)
Aslında çok daha süslü beyaz olunca belli olmamış büssiyerinde ve gelinliğin başlangıcında ki yarım inciler ,küpe aldım o sahte altınları da küpeye geçirip kulağına taktım aslında niyetim yalnızca kolye tarzı bişiydi ama ben sahte altın ararken bu fikri aklıma farkında olmadan getiren arkadaşım Mücella Kanur teşekkür ederim sağolsun ben bulamasaydım kemerinden bana altın söküp verecekti:)
Allığını yakın bi arkadaşım sürdü ben bu konuda beceriksizim kendi gibi abarttı kokoş yaptı :)İnş sahibi de beğenir son olarak dükkana gidilir ambalajlanır ve yola çıkar.
Gelin arabası süslemerinde ve çeyiz dükkanlarında olması gereken bir bebek.
Örerken ipde bayağı bir sıkıntı yasadım ince kalın çıktı sürekli çok attım çöpe:(
ulusoydesign@hotmail.com






















Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe