6 Şubat 2014 Perşembe

LOVE lif etkinliğine herkesleri bekliyoruz.

çok güzel değil mi patenti yurdagül bacıma ait,çok beğiniyorum 1 yıl önce hediye geldi aynısı saklıyorum gelmese örerdim,ama sizlei bekleriz bu etkinliğe,sağolsun Yurdagül bu güzel lifi bizlerle tanıştırdığı için sağol bacım....

Gelelim bu lifi bir çırpıda açıklayan güzel arkadaşım Aylin'ime açıklama yı  Aylin yaptı... her zamanki gibi bu harika etkinlikte hobievimiz.com forumunda...Hobievimizli olmak bir ayrıcalıktır.TIK YIK yapın gelin...


Açıklamsı Aylinime ait çin beresi bereseverleri bekliyoruz,bu ara bere,patik,bebek örgüleri,şal çılgınlığımız var
ve şipşak yeleğimiz buda nur arkadaşımızın ördüğü yelek

Zeynebimin açıklamarıy la ördüğümüz yeleğimiz tabi ki bende örüyorum...Çok becerikli arkadaşı sağol bütün arkadaşlarım çok becerikli canlar ya can koşulsuz arkadaşlık sevgi işte,insan önce sevmeyi bilecek gerisi geliyor zaten arkadaşlarımı çok seviyorum.
ve çok yeni yapraklı tunus işi patiğimiz etkinliğimize herkesleri bekleriz daha ne modeler var fikir olsun diye mutlaka çeyizlerde olmalı,ayaklarınızda da tabi,daha öncede söylediğim gibi ve 4.4000 kişinnde söylediği gibi süper bir platforumuz ,bayanlara ait her türlü elişi hobi,işte bu adreste tıklayın gelin,
http://www.hobievimiz.com/index.php

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe