14 Kasım 2013 Perşembe

amigurumili bebek battaniyesi oyuncağı

amigurumili bebek battaniyesi oyuncağı ,
dileyen pepe mavili renklerle tabi,şila kafa ve kolları uygulayabilir açıklamasınıda hazırladım ama bu gece geç oldu artık,usta amigurumici olmayınca ve doğaçlayınca kafa göz orantısız oldu napalım..




Dilediğiniz kafayı uyarlayabilirsiniz,dileyen elbezi gibi kare başlayabilir battaniyesini yada oval,size kalmış,tavşandan kediye herşeyi uygulayabilirsiniz ama size tavsiyen kafa çevresindeki sıkıiğne sayısı 
48-54 ü geçmemeli bu ebat battaniyede,çok ara vermişim amigurmiye azcık elimi düzeltsem iyi olucak.

5 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Çok sevimli olmuş canım eline emeğine sağlık bende kızım için örmüştüm yumurcuklar bayılıyo böyle şeylere...

Adsız dedi ki...

merhabalar, hobievimiz adresine ulaşamıyorum. sorun mu var acaba?

ev kuşu dedi ki...

filizim ben evkusu:)

hobievimize 3 gündür giremiyorum:'(

nurcanıma yünlerini göndercem, adresi iletilerimde yazıyor:( bi türlü yollayamadım pazartesi sabahından beri ugrasıyorum:(

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok hoş olmuş.Hobievimiz ne zaman açılacak (hobievimizden huzur)

Adsız dedi ki...

Hobievimize neden girilmiyo.bi sorunmu var

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe