21 Nisan 2012 Cumartesi

OSİNKA.RU DA ÇANTA ÖRÜYORUZ...


Evet kızlar bu görmüş olduğunuz çantayı hepbirlikte Rus arkadaşlarımızla örüyoruz....Tığ işi
bu çantayı bizlerle örmek isterseniz ücretsiz kayıt olmanız yeterli,sorularınıza rahatlıkla cevap alırsınız...
yada bu linkten kayıt olmadan da takip edebilirsiniz...Ben dora iplerle başlamıştım kaba durdu arkadaşlarım merserize önemriş,tekrar başlaycağım...Buyrun kızlar...
http://club.osinka.ru/topic-119310?&start=135
tekrar örüyorum bu defa merserizeyle















6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yaseminlerim dedi ki...

Canim rus arkadasinin ellerine saglik cantaya bayildim ,,,biz rusca bilmiyoruz nasil uye olacagiz ...sen tarifini bizle paylasirsa cok mutlu olurum paylasimin icin tesekkur ederim ..sevgiler:))

Adsız dedi ki...

Merhaba, öncelikle tüm ürünler çoookk güzel... Ellerinize, emeklerinize sağlık.. :) Ben internette araştırma yaparken geçmişte yapmış olduğunuz bir bebek yastığına rastladım ve çok hoşuma gitti. Yastığın nasıl yapıldığını anlatmışsınız sanırım ama bir türlü bulamadım :(( Birkaç ay sonra kucağımıza alacağımız kızımız için bu yastığı mutlaka almalıyım :)) Acaba bu konuda bana yardımcı olmanız mümkün mü?? Ürünü direkt satın almam beni daha da memnun eder.. :))

Şimdiden teşekkür ederim.. :))

Llamitas amigurumi dedi ki...

Hola, como estás? soy Ana de Argentina, me gustaria que me envies el diagrama o patrón. Me gustó tu blog, te espero por mi blog, ana-miscreaciones.blogspot.com.ar. saludos.

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe