11 Mart 2012 Pazar

herkesin merakla beklediği boncuklu patiğin açıklaması:)


Hanımlar ben masa üstünde çok incelemiştim ve sonra boncuksuz versiyonunu çok gördüm,sizde kolaylıkla yapacaksınız,takılan olursa yardımcı olacağım,faceden de takip edebilirsiniz(354 arkadaş listemle)acele yazıyorum daha foruma yükmedim ilk,facedeki arkadaşlarım sonra siz :)

‎52 ilmik al şişe,2 ters,2 düz 52 cm lastik ör

‎2 ters,2 düz örüyoruz,kenarlarda bir ilmek kenar ilmik olucak,1 kenar ilmnik,24 ilmikte lastik örgüsü tam artaya 2 ilmik tersin üstüne geleceğin,ön kısım mutlaka tersin üstüne gelecek yoksa olmaz...1 dola 2 ters 1 dola,7artırma bu kısım)lastik örgüsüne devam




örgümüzün rets yüzünde boncukları örüyoruz,düzde ise artırma yapıyruz...resimdeki gibi düzilmiğinarasında kalacak boncuk(1 düz ör boncuğuğ araya itekle 1 düz ör bu kadar)






artırmamızda bu şekilde resimleri inceleyin anlamdığınız yer olursa elimde açıkla yazarım şmdi zamanım yoktu
artırma renkli ipe geçip tam ordaki tersin üstüne gelince şişimşze 1 dola,2ters,1 dola yapıyoruz,diğer tarafında artırma yapmadan örüyoruz,yine artırdığımız ilmeğin sağından ve solundan şişe dolayarak artırmaları yapıyoruz canım,kızlar resimleri dikkatli inceleyin lütfen çok kolay:)


kenardaki boncuk sayısı yukarıya doğru 10 olucak....ynlara doğru giden delikli artırma boyuna 12 delik olucak..ve oratadki ilmik sayımızda 26 olucak

boncuk örme işi bitince 2 ters,2 düz şkelinde 2 sırada dah örüpbu şekilde yanlardan 12 ilmik alıyoruz şişimize,resimleri takip dein






isteyen altını diksin isteyen benim gibi örsün,öntaraftan tam ortadan 8 ilmik alıp yanlardan 1 ilmik eksilterek haroşa örüyoruz.tam topuğa gelince 2 yandan da kasip 3 ilmik birakıyoruz,3 ilmeği dikiş diker gibi sağ sol yaparak örüyoruz.

8 yorum:

suzan hobi dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık canım benim çok güzel olmuş patiğin ve harika açıklamışsın yüreğine sağlık

gulcansu dedi ki...

ellerinize sağlık ..anlatımınız için teşekkürler

ilknur rabia dedi ki...

slm arttırma kısmında biraz daha açıklıyıcı olabilirmisiniz?patigi örmek istiuorum arttırma kısmını anlayamadım.tşkkr ederim

Adsız dedi ki...

3 ilmeği dikiş diker gibi sağ sol yaparak örüyoruz kısmını anlamadım yardım eder misiniz?

Adsız dedi ki...

3 ilmeği dikiş diker gibi sağ sol yaparak örüyoruz kısmını anlamadım yardım eder misiniz?

Adsız dedi ki...

3 ilmeği dikiş diker gibi sağ sol yaparak örüyoruz kısmını anlamadım yardım eder misiniz?

lütfen cevap verir misiniz?

Unknown dedi ki...

Bende örmek istiyorum ama anlayamadım lütfen biraz daha açıklar mısınız

Adsız dedi ki...

Şiş ve ip detayı vermemissiniz sis no kaç

Blogger tarafından desteklenmektedir.

 

Popular Posts

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *

statistics

Bu Blogda Ara

Recent

Comment

Subscribe